Skuteczna komunikacja w biznesie jest szkoleniem interaktywnym i opiera się na dyskusjach i pracy w grupie. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia językowe oraz umiejętności miękkie, dzięki którym będą się oni skuteczniej komunikować w języku angielskim w otoczeniu biznesowym. Szkolenie kładzie nacisk na umiejętność przejrzystej i skutecznej komunikacji w rozmaitych okolicznościach zawodowych, takich jak: otwarte dyskusje, panele, interaktywne seminaria, konferencje, wydarzenia networkingowe oraz spotkania zespołu.
Korzyści dla pracodawcy
- Potwierdzenie zaangażowania pracodawcy w rozwój zawodowy pracowników.
- Rozwój umiejętności pracowników w zakresie skutecznej komunikacji w języku angielskim w środowisku pracy.
- Pracownicy swobodnie poprowadzą prezentacje, spotkania i negocjacje w języku angielskim.
- Wzrost motywacji pracowników, którzy otrzymają oficjalny certyfikat British Council, potwierdzający ich uczestnictwo w szkoleniu.
Korzyści dla pracownika
- Potwierdzenie rozwoju zawodowego – uczestnicy szkolenia otrzymają oficjalny certyfikat British Council.
- Wzrost przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.
- Rozwój umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji w języku angielskim w środowisku pracy.
- Wzrost pewności siebie podczas prowadzenia prezentacji, spotkań i negocjacji w języku angielskim.
- Zdobycie praktycznego doświadczenia w obszarze komunikacji w języku angielskim oraz możliwość otrzymania informacji zwrotnej od trenera i pozostałych uczestników szkolenia.
Szkolenie składa się z trzech modułów:
Moduł 1 – Prezentacje
Moduł 2 – Spotkania
Moduł 3 – Negocjacje
Moduły mogą być zamawiane oddzielnie lub w pakiecie.
Każdy moduł realizowany jest w trakcie jednodniowego szkolenia obejmującego 6 godzin zegarowych zajęć.
Szkolenie prowadzone jest w grupach od 3 do 12 osób.
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które posługują się językiem angielskim na poziomie min. średnio-zawansowanym (B1 w skali CEFR).
Szkolenie może być dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta.