Celem tego szkolenia jest rozwinięcie kompetencji językowych osób, które na co dzień obsługują klientów i partnerów biznesowych firmy w języku angielskim. Uczestnicy szkolenia będą doskonalić umiejętności profesjonalnej obsługi klienta drogą telefoniczną i mailową w języku angielskim, aby następnie wykorzystywać je podczas zajęć praktycznych. Uczestnicy szkolenia zyskają większą pewność siebie w kontaktach i obsłudze klientów anglojęzycznych, dowiedzą się jak umiejętnie dostosowywać styl komunikowania się do adresata wiadomości oraz jak przekazywać złożone informacje w sposób zrozumiały dla klienta.
Korzyści dla pracodawcy
- Potwierdzenie zaangażowania pracodawcy w rozwój zawodowy pracowników.
- Rozwój umiejętności pracowników w zakresie obsługi klienta w języku angielskim.
- Pracownicy doskonale poprowadzą relacje z wymagającymi klientami; będą potrafili przekazać informacje o odrzuceniu wniosku i odpowiedzieć na skargę w sposób dyplomatyczny.
- Wzrost satysfakcji klientów.
- Wzrost liczby konwersji.
- Wzrost motywacji pracowników, którzy otrzymają oficjalny certyfikat British Council, potwierdzający ich uczestnictwo w szkoleniu.
Korzyści dla pracownika
- Potwierdzenie rozwoju zawodowego – uczestnicy szkolenia otrzymają oficjalny certyfikat British Council.
- Wzrost przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.
- Doskonalenie obsługi klienta w języku angielskim.
- Wzrost pewności siebie w relacjach z wymagającymi klientami, zdobycie umiejętności przekazywania informacji o odrzuceniu wniosku lub odpowiedzi na skargę w sposób dyplomatyczny.
- Możliwość zdobycia praktycznych umiejętności w obszarze obsługi klienta w języku angielskim oraz uzyskania informacji zwrotnej od trenera i pozostałych uczestników szkolenia.
Szkolenie składa się z dwóch modułów:
Moduł 1 – Obsługa klienta drogą telefoniczną
Moduł 2 – Obsługa klienta drogą mailową
Moduły mogą być zamawiane oddzielnie lub w pakiecie.
Każdy moduł realizowany jest w trakcie jednodniowego szkolenia obejmującego 6 godzin zegarowych zajęć.
Szkolenie prowadzone jest w grupach od 3 do 12 osób.
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które posługują się językiem angielskim na poziomie min. średnio-zawansowanym (B1 w skali CEFR).
Szkolenie może być dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta.