14 sierpnia w Sao Paulo rozpocznie się szósta edycja wystawy The Spirit of Poland, w ramach której kilkanaście marek promować będzie polskie wzornictwo w Brazylii. W ramach współpracy z MADE, brazylijskim forum promocji designu, prezentowane będą produkty kilkunastu polskich marek. Celem wystawy jest przybliz˙enie polskiej kultury materialnej, jej historii oraz współczesnego rozwoju poprzez pokazanie różnorodnożci polskich firm, w których budowaniu projektanci mają szczególny udział. W tej edycji kontekstem dla eksponowanych obiektów stanie się historia poszczególnych marek, zaprezentowana w atrakcyjny sposób, zachęcająca odbiorcę do zapoznania się zarówno z obiektem, jak i procesem jego powstawania. Dodatkowym sposobem na wyrażenie idei wydarzenia i wartości zawartych w wystawie będzie specjalnie zaprojektowana dla The Spirit of Poland identyfikacja zapachowa.
The Spirit of Poland to inicjatywa, której głównym celem jest ukazanie potencjału designu z Polski na forum międzynarodowym. W tym roku, we współpracy z Culture.pl odbędą się dwie odsłony wystawy The Spirit of Poland. Pierwsza z nich prezentowana będzie w trakcie DW! Sao Paulo Design Weekend, kolejna w listopadzie w Muzeum Narodowym w Brasilii.
Organizatorzy: The Spirit of Poland, Culture.pl