Najmłodsi (2–5 lat)
Na początku zajęć najmłodsze dzieci są umieszczane w odpowiedniej do wieku grupie Early Years Plus.
Dzieci w wieku 6–8 lat będą:
- przydzielone do grupy najbardziej odpowiadającej poziomowi znajomości języka angielskiego, po konsultacji z doświadczonym nauczycielem
- uczyły się języka angielskiego otrzymując przy tym wsparcie i szansę na wyrażenie siebie w przyjemnej i wspierającej atmosferze
- czerpały przyjemność z lekcji wypełnionych piosenkami, opowiadaniami, zabawami i innymi czynnościami dostosowanymi do ich wieku
- wzmacniały swoją pewność siebie w posługiwaniu się językiem obcym oraz rozwijały zainteresowanie językiem angielskim
- poznawały i ćwiczyły różnorodne funkcje językowe oraz słownictwo
- obcowały z żywym językiem poprzez zajęcia zapewniające prawdziwy cel komunikowania się w znanych i zrozumiałych sytuacjach
- rozwijały wiedzę o otaczającym je świecie
- stale rozwijały zdolność percepcji, umiejętność czytania, pisania i liczenia w ich języku ojczystym. Nasz podział na grupy w tej kategorii wiekowej został dostosowany do umiejętności czytania i pisania, jak również wspiera edukację szkolną.
- systematycznie monitorowane w celu weryfikacji postępów
- robiły postępy dzięki rekomendacjom naszych doświadczonych nauczycieli. Dzieci w tak wczesnym wieku mogą nie rozwijać się w sposób linearny, w zależności od poprzednich doświadczeń związanych z nauką języka angielskiego, umiejętności czytania i pisania, itp.
Dzieci w wieku 9–11 lat będą:
- przydzielone do grupy najbardziej odpowiadającej poziomowi znajomości języka angielskiego, po konsultacji z doświadczonym nauczycielem
- uczyły się języka angielskiego otrzymując przy tym wsparcie i szansę na wyrażenie siebie w przyjemnej i wspierającej atmosferze
- wzmacniały swoją pewność siebie w posługiwaniu się językiem obcym oraz rozwijały zainteresowanie językiem angielskim
- poznawały i ćwiczyły różnorodne funkcje językowe oraz słownictwo
- uczestniczyły w zajęciach, które poprzez interakcję, gry i aktywności, będą rozwijały wszystkie elementy komunikacji – słuchanie, mówienie, pisanie i czytanie
- szlifowały znajomość języka angielskiego
- doskonaliły zdolność myślenia i rozwiązywania problemów
- rozwijały rozumienie powszechnie przyjętych wartości i zachowań
- lepiej poznawały otaczający je świat i język angielski, jako język globalny
- robiły postępy dzięki rekomendacjom naszych doświadczonych nauczycieli. Dzieci w tak wczesnym wieku mogą nie rozwijać się w sposób linearny, w zależności od poprzednich doświadczeń związanych z nauką języka angielskiego, umiejętności czytania i pisania, itp.